Само лате очевидно вече не е достатъчно за Starbucks. Най-голямата в света верига кафенета съобщи, че скоро ще започне да предлага бира, вино и храна в малък обем в хиляди свои заведения засега само в САЩ в опит да подпомогне продажбите си на наситените с кафе пазари, предаде DPA.
Предложението ще важи само за вечерните часове и от него се очаква да подкрепи приходите, заяви финансовият директор на компанията Трой Олстед в разговор с Bloomberg. Олстед заяви, че през идните години програмата ще бъде пусната в хиляди кафенета Starbucks. Той уточни, че вечерната програма, включваща специални артикули в менюто, както и бира, и вино, ще бъде насочена към райони за забавление, където хората посещават ресторанти, кина или други места за срещи. За Европа засега няма планове в тази насока, заяви говорител на Starbucks, цитиран от DPA.
На годишното си акционерно събрание компанията обяви също, че си партнира с токшоу звездата Опра Уинфри за нова линия чай в американските си магазини.
Starbucks започна пробно да продава бира и вино след 16 часа през 2010 година и оттогава тестовата програма се разрасна до 40 заведения във водещите градски центрове в САЩ. Веригата има над 20 100 заведения в света, включително около 11 500 в САЩ.