Производителят на билковия ликьор Jägermeister продължава и през миналата година да отчита ръст на продажбите си - както в чужбина, така и на вътрешния пазар.
Общо 92,2 милиона продадени бутилки от 0,7 литра представляват 3,5%-но увеличение, заяви Mast - Jägermeister SE в централата си във Волфенбютел. Компанията обаче не дава конкретни данни за продажбите и печалбата, предава DPA.
Тенденцията на нарастване на заетостта е положителна, като в момента в компанията работят около 650 служители, заяви говорител. Чуждестранното участие възлиза на около 80 на сто. На като цяло заради спадащия пазар в Германия продажбите през 2013 г. са се увеличили с почти шест процента, а във Франция са се удвоили до 1 млн. 0,7-литрови бутилки.
Говорителят отдаде големия ръст на френския пазар със забележителна промяна в търговията. „Ние вече използваме само сектора на гастрономията и разчитаме на пропаганда „от уста на уста. Ще отнеме години, докато разработим това. И само когато ние усетим, че в гастрономията сме успели, ще се върнем в търговията".
Междувременно Jägermeister се предлага на пазара в 100 страни. Ръстове има и в Латинска Америка и Азия. „Най-силните пазари в този сегмент са все още Мексико и Южна Корея", отчита компанията. За 2014 г. се очаквал "умерен ръст на продажбите".
По официални данни през 2012 г. производителят на билковата горчивка Mast-Jägermeister е отчел приходи от 441 млн. евро.