fallback

Amazon - бъдещето на продажбите на луксозни стоки?

Малко компании осъзнават възможностите, които онлайн платформата може да им осигури

11:02 | 20.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Следващата цел на луксозните марки може би няма да е Китай. Все по-големият спад в продажбите на дребно в страната кара компаниите, продаващи луксозни стоки, да се замислят преди да инвестират огромни суми в азиатската държава.

Фирмите са все по-загрижени за това къде трябва да пренасочат усилията си, за да привлекат заможните клиенти. А вероятно това не е Китай, нито пък някоя конкретна страна.

Вместо това те трябва да насочат вниманието си към Amazon, тъй като сайтът може да се яви основна платформа за продажбата на луксозни стоки. Компанията пък е изключително концентрирана върху създаването на взаимоотношения с луксозните марки.

Въпреки нейното желание за партньорство повечето големи играчи все още не са показали сериозен интерес към подобен род отношения. А това може да се окаже изключително погрешна стратегия, тъй като Amazon може да предостави на компаниите всичко онова, което може да доведе до продажби на луксозни стоки, съобщава сайтът Mosnar Communications.

Основната цел е генериране на приходи от продажби и същевременно запазване на идентичността на марката и изграждането на доверие към нея. Проблемът е, че големите компании за луксозни стоки все още не виждат възможностите, които Amazon им предлага.

Хората често са изненадани да научат, че Amazon е шестият най-посещаван сайт в целия свят. Огромният трафик пък показва, че платформата се намира изключително близо до потребителя, а той има възможност да направи пряка покупка само с един клик на мишката.

Amazon е мястото, което потребителите посещават, за да намерят продуктите, които искат да купят, така както Google е търсачката, в която всички търсят информация за въпросния продукт.

Според анализаторите от компанията за проучвания Forrester 30% от хората всъщност търсят даден продукт директно в Amazon, а едва 13% - в Google. Освен това Amazon предлага възможност за по-ангажираща реклама, отколкото всяка друга медийна платформа.

Някои луксозни марки вече са започнали да осъзнават важността на Amazon. А това може да е само началото!

Повече за луксозните стоки може да видите в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:23 | 10.09.22 г.
fallback