fallback

Мексиканско бъдеще за американските вериги за бързо хранене

Редица традиционни ресторанти се опитват да съживят бизнеса си с мексиканско меню

16:02 | 03.11.13 г.
Автор - снимка
Редактор

Най-печелившата верига за бързо хранене на Yum! Brands в САЩ не е Pizza Hut или KFC. От години лидерската позиция е за Taco Bell, пише Businessweek.

С успеха на Doritos Locos Tacos, по-скъпото меню Cantina Bell и закуската (която ще се предлага на цялата територия на САЩ от следващата година), сравнимите продажби на Taco Bell нарастват от седем поредни тримесечия, включително с 2% през последното тримесечие.

Финансовите резултати на веригата са само един от признаците за нарастващата популярност на мексиканската храна в САЩ. Данни на компанията Technomic показват, че продажбите в мексиканските ресторанти са се увеличили с 9,3% през 2012 г. в сравнение с 5,8% за всички заведения за хранене. Всъщност в САЩ тортилата се продава по-добре от бургерите и хотдозите, тортила чипсът изпреварва картофения чипс, а салсата е по-популярна от кетчупа.

В същото време бизнесът с бургери и пържени картофки е имал и по-добри времена. През изминалото тримесечие продажбите на McDonald's са се повишили само с 0,7%, на Wendy's - с 0,4%, а тези на Burger King са паднали с 0,5%.

В тази ситуация редица традиционни ресторанти се опитват да съживят бизнеса си с мексиканско меню. Например Chili's Grill & Bar е отделил най-голямо място в менюто си за мексиканската храна, като плановете са основните усилия в бъдеще да са съсредоточени именно там.

Така че, въпреки че веригите за бургери и пица остават най-популярните в САЩ, посетителите на ресторантите и онези, които се опитват да пленят вниманието им, все по-често се движат в посока на юг от границата на САЩ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:17 | 04.09.22 г.
fallback