Много голове, шумни партита, красиви жени. Това обобщава кариерата на бившия бразилски футболист Роналдо. 36-годишният, който в момента е посланик на Мундиал 2014, е въплъщение на понятието „бохем“.
Сега обаче световният шампион от 2002 г. по изключение не влиза в заглавията на вестниците с проблемите около извънбрачните си деца или свръхтеглото си. "Il Fenomeno", както го наричат в родината му, иска да купи Playboy.
В Бразилия ентусиазмът за красивата игра е също толкова силен, колкото слабостта към красивите жени. Местното издание на списанието за мъже е третото най-успешно в света.
Въпреки това „Samba Playboy" страда от намаляване на тиражите. Ако преди повече от десет години повече от един милион бразилци прелистваха изпъкналите гланцирани страници на списанието, днес това правят само 250 000 бразилци.
Такъв срив може да понесат малко списания, заради което в момента издателят търси мощни инвеститори. Роналдо вече е подал оферта за придобиване на правата, пише британският таблоид Daily Mirror.
Като бизнесмен Роналдо не е напълно непознат. С американския производител на спортни облекла Nike той сключи доста изгоден доживотен договор за реклама, освен това все още притежава много частично луксозни недвижими имоти в Бразилия и Европа, а освен това консултира в рамките на маркетинговата компания 9ine Sports футболисти като Неймар или Лукас.
Освен това той има участие във фитнес центрове, управлява спортна клиника и нощен клуб. Състоянието на предприемчивия бивш футболист според Forbes се оценява на няколкостотин милиона евро.
Както съобщава Mirror, той счита ангажимента си към Playboy като доста доходоносен източник. Имиджът на Роналдо като плейбой може да даде тласък на изпадналото в криза списание.
Ако се замислим добре, наистина едва ли за тази работа има по-добър от него. Отношението му към жените е поне толкова популярно, колкото и това на основателя на Playboy Хю Хефнър.
Само със своите афери и техните последици в продължение на много години насам той изпълваше клюкарските колони на изданията в Бразилия, докато през 2010 г. не се подложи на вазектомия и със своята характерна откритост обяви: „Фабриката за деца вече е закрита". Преди това бащата на три деца призна, че ще има и четвърти наследник от своя любовница.
Така че може да се предположи, че ангажиментът на към Playboy няма да е само чист бизнес, но и удоволствие. Той със сигурност няма да пропусне нито едно от известните партита със зайчета на списанието.