Японският автомобилен производител Toyota си върна званието „Най-скъпа автомобилна марка в света”. Това стана ясно от класацията, съставена от известната американска консултантска компания Millward Brown, която публикува своя годишен рейтинг на най-ценните глобални брандове - BrandZ Top 100.
Сред автомобилните производители лидер отново е Toyota, която е оценена на 24,497 млрд. долара. Това е с 428 млн. долара повече от стойността на BMW, която бе начело в миналогодишната класация. Баварците са втори с 24,015 млрд. долара, а третото място се заема от Mercedes-Benz – 17.952 млрд. долара. В първата десетка място намират още – Honda (12.041 млрд.), Nissan (10.186 млрд.), Volkswagen (8.790 млрд.), Ford (7.599 млрд), Audi (5.504 млрд.), Hyundai (4.002 млрд.) и Lexus (3.511 млрд). За една година Toyota е увеличила стойността си с 12%, докато при BMW се отчита спад с 2 пункта. Третият в класацията – Mercedes-Benz, също записва сериозно увеличение – с 11 на сто. Същото важи за осмия и деветия – Audi (+18%), Hyundai (+11%). В общата класация Toyota заема 23-то място при най-скъпите марки. Лидер отново е калифорнийската Apple, която е оценена на 185,071 млрд долара. Това е със 7,5 пъти повече от стойността на японския автомобилен концерн.fallback
Toyota е най-скъпата автомобилна марка в света
Активите на автомобилния концерн се оценяват на 24.5 млрд. долара
12:08 | 23.05.13 г.напиши коментар
fallback