fallback

Луксозните продукти напомпаха продажбите на L'Oreal

В Европа конкурентът на Beiersdorf има сериозни проблеми заради дълговата криза

22:35 | 18.04.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Силно търсене на луксозни продукти докара на най-голямата в света козметична компания L'Oreal ръст на продажбите в началото на годината. През първото тримесечие приходите са скочили с 5,5% на сравнима база в рамките на година до 5,930 милиарда евро, както съобщи базираната в Париж компания в четвъртък вечерта. 

По този начин конкурентът на Estee Lauder надвиши очакванията на пазара. Анализаторите очакваха по-скромен ръст – от 5,2%. В луксозния сегмент продажбите скачат с близо 7,2%.

Добре са се развивали сделките в Северна Америка, Китай, страните в Персийския залив, Бразилия и Русия. В Европа обаче конкурентът на германската компания Beiersdorf има сериозни проблеми заради дълговата криза, пише Ройтерс.

През текущата финансова година групата, известна с марки като Vichy, Lancome, Cacharel и Garnier, планира да увеличи допълнително печалбата и приходите си. Компанията обаче не даде конкретна прогноза за това.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:41 | 10.09.22 г.
fallback