Известната френска къща за луксозна мода Christian Dior Couture е във възход въпреки икономическата криза. От май 2012 г. до януари 2013 г., модната къща успява да увеличи приходите си с 19% до 971 млн. евро, както обяви дружеството-майка Christian Dior в понеделник в Париж.
Продажбите от магазини скачат с 24% за периода. Във всички направления е отчетен двуцифрен ръст, отчитат от компанията.
Цялата Christian Dior Group, която освен висша мода продава парфюми, кожени изделия и часовници в луксозния сегмент, увеличава за същия период приходите си с 14% до 22,8 млрд. евро.
Кризата на френската икономика не се отразява на индустрията на луксозни стоки – дори напротив. Така например концернът LVMH Group, който е собственик на луксозни марки като Vuitton, Kenzo и Givenchy както и на шампанското Moët et Chandon, увеличава продажбите си през изминалата година с 19% до около 28 млрд. евро.