fallback

Gangnam Style се превърна в рекламно Елдорадо

В YouTube песента на корейския рапър докара рекламни постъпления от 8 млн. долара на Google

09:58 | 23.01.13 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Песента Gangnam Style се оказва златна мина за южнокорейския рапър Пси и за видео платформата за споделяне YouTube на Google. Gangnam Style докара приходи в размер на над 8 милиона долара от реклама, заяви мениджърът на Google Никеш Арора във вторник. Това е еквивалентът на около 6 милиона евро, пише Washington Times

Gangnam Style е първият клип в YouTube, който е наблюдаван повече от един милиард пъти. В момента песента вече е изгледана 1,23 милиарда пъти, откакто бе публикувана през юни миналата година. Google печели от нея чрез реклама на своя видео портал и дава част от приходите на изпълнителя.

С оповестяването на сумата, Google предостави рядък поглед към подробностите на стопанската си дейност

В края на ноември Gagnam Style детронира хита на канадския тийнейджърски идол Джъстин Бийбър "Baby" от първото място в категорията "най-гледан клип в историята на Youtube". Тогава, само за четири месеца, конския танц на PSY бе проследен от 800 млн. потребители.

Песента, в която се пее за модерен квартал в Сеул, изпълни музикалната индустрия с множество подражатели. Чудатата звезда, чието истинско име е Пак Дже Санг, спечели признание в родината си заради световния хит и получи едно от най-високите културни отличия в Южна Корея.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:17 | 30.08.22 г.
fallback