Дизайнерите и маркетинговият отдел на Victoria's Secret в Ню Йорк създадоха нов скъпоценен лукс – сутиен, който струва 2,5 млн. долара, предаде Ройтерс.
Всяка есен популярната марка за бельо създава по един „Сутиен на фантазията", който се превръща в гвоздей на промоциите по Коледа.
Явно обаче кризата е оставила своя отпечатък и тук, защото луксозните сутиени поевтиняват, вместо да поскъпват. Така например моделът на 2009 г., който оглави колекцията на марката и бе представен от манекенката Мариса Милър, бе обсипан с диаманти от Damiani и струваше 3 млн. долара.
Тази година акцентът е поставен върху цветята, които са подчертани с помощта на диаманти, рубини, аметисти, сапфири, 18-каратово бяло и розово злато. Продуктът е изработен от London Jewelеrs с 5200 скъпоценни камъни. Името му е „Цветна фантазия".
Някои от диамантите от екстравагантното бельо могат да се махат по желание на притежателката им. В допълнение към модела има и колан на изкушението, който подчертава допълнително изящността на сутиена.
Достъпният за малцина женски бюстове модел бе представен от популярния бразилски модел Алесандра Амброзио, която през май роди второто си дете. Благодарение на желязна програма за тренировки от йога упражнения, волейбол и плуване, съчетана със строга диета, Амброзио влиза бързо в перфектна форма за модел.