fallback

Volkswagen: 12 марки засега ни стигат

Германският автогигант ще се концентира върху сегашните си брандове

15:31 | 03.09.12 г.
Автор - снимка
Създател

Мартин Винтеркорн: "Имаме това, което искаме". Снимка: Ройтерс

През последните години портфолиото от марки на един от най-големите производители на автомобили в света VW Group постоянно растеше. Както изглежда обаче, масивната експанзия на германците ще спре, поне за сега.

Това потвърди лично шефът на VW Group Мартин Винтеркорн, който заяви, че компанията му не планира да купува нова марки. "Имаме това, което искаме. За момента 12 марки стигат", заяви Винтеркорн пред германския ежедневник Handelsblatt.

Той допълни, че компанията му ще се съсредоточи върху пазарите на Югоизточна Азия, но отхвърли слуховете, че обмисля купуването на Proton. Винтеркорн обаче потвърди, че Alfa Romeo представлява интерес за VW, но побърза да уточни, че в момента компанията е прекалено заета с 12-те марки, които притежава.

"Сега е важно да се съсредоточим върху интегрирането на новите ни покупки (Porsche, Ducati, Scania и MAN) в портфейла на дружеството", заяви той.

Още новини за автомобилния бранш четете в Automedia.bg

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:53 | 13.09.22 г.
fallback