fallback

Азия накара Hermes да мечтае

Концернът за луксозни стоки е спечелил толкова много от азиатските клиенти, че повишава годишните си финансови цели

18:01 | 31.08.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Френският концерн от луксозната индустрия Hermes печели от силното търсене на скъпи портмонета и чанти от естествена кожа и копринени облекла в Азия.

След ръст в печалбата от 28% до 336 млн. долара през първата половина на годината компанията повиши в петък годишните си финансови цели. Приходите са скочили с почти 22% до 1,59 млрд. евро.

За годината сега концернът вече се стреми към ръст от 12% спрямо досегашната цел от 10 на сто.

Преди всичко в Китай, Сингапур и Хонконг клиентите „разграбват“ висококачествените продукти от рафтовете в магазините на компанията. Благодарение на силното търсене там концернът, в който собственика на конкурента LVMH, Бернар Арно, държи 22,3%, почти не усеща дълговата криза.

Акциите на Hermes в Париж поскъпнаха днес с почти 2%. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:53 | 13.09.22 г.
fallback