Германският моден концерн Gerry Weber продължава курса си на експанзия и разширява мрежата си от филиали в Холандия. Концернът от Северен Рейн-Вестфалия обяви в петък, че придобива 51% от 25-те магазина Gerry Weber и 15 отделни търговски площи в Холандия от най-големия си местен франчайз партньор. Холандската компания ще участва пълноценно във вземането на решенията на концерна.
С транзакцията Gerry Weber натрупа точки при инвеститорите. Цената на акциите скочи с над 4% до 32,83 евро и поведе индекса MDax.
Въпреки че цената на сделката не е оповестена, анализаторът от Equinet Ингберт Фауст смята, че покупката ще се отрази положително на финансовите резултати. „Сумата вероятно ще е сравнително ниска“.
Gerry Weber залага все по-силно на собствен стил при търговските си площи и вече разплага с над 500 „Houses of Gerry Weber“. На тази стратегия се дължи и фактът, че през миналата фискална година модният концерн отчете рекордна печалба. Gerry Weber International AG е създадена през 1973 г. от Герхард Вебер и неговия партньор Удо Хардийк, а марката Gerry Wеber съществува от 1980 г. насам.