fallback

Lego ще привлича нови клиенти с комплекти за момичета

През 2011 г. поредицата Star Wars е била най-бързо растящата продуктова линия в портфолиото на компанията с ръст от 50%

09:48 | 01.02.12 г.
Автор - снимка
Създател

С продукти, свързани с филмовата поредица Star Wars и комплекти за момичета производителят на играчки Lego планира да вдигне приходите си в световен мащаб с 2 до 4%.

В Германия датчаните планират да отчетат ръст до цели 9%, заяви зам. директорът по продажби Сьорен Лунд във вторник в Нюрнберг, цитиран от DPA. През миналата година дъщерната компания Lego GmbH е увеличила приходите си в Германия с 13,7% до 297 млн. евро и е достигнала пазарен дял от над 15%. И в Австрия и Швейцария компанията за първи път минава границата от 15% от пазара.

Много надежди Lego залага на новата си поредица за момичета над 5 години. След дългогодишни тестове серията Lego Friends ще бъде пусната на пазара през март, заяви вицепрезидентът Михаел Кехлет. В нея класическите фигурки на строителя се комбинират с пет момичешки фигурки в лилаво-розови цветове. За момчетата успешният продукт Ninjago се разширява с нови противници – змия и четириглав дракон ще се изправят в бъдеще срещу героите от Lego.

През 2011 г. поредицата Star Wars е била най-бързо растящата продуктова линия в портфолиото с ръст от 50%. А тъй като към Lego Technik посягат все по-често и възрастни мъже, тази област нарасна с 22%. Заедно с Duplo и Lego City тези линии през миналата година са отчели надпропорционален ръст от 17%. А четирите продуктови линии заедно са се погрижили за две трети от общите приходи на концерна. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:39 | 06.09.22 г.
fallback