fallback

„Оскарът на луксозните марки“ отличи 100-те най-ценни лукс брандове

Очаква се през 2012 година пазарът на луксозни стоки ще достигне рекордните 59 млрд. евро

13:51 | 20.01.12 г.
Автор - снимка
Създател

Организираната от асоциацията World Luxury Association класация за луксозни брандове "World´s Top 100 Most Valuable Luxury Brands Official Release" бе представена снощи на церемония в Пекин.

Събитието, което специалистите наричат често „Оскарът на луксозните марки“, обединява стоте най-добри лукс марки от различни сфери – самолети, яхти, автомобили, бижута, мода, часовници, алкохолни напитки, козметика, курорти и иновативни марки.

В Топ 10 на луксозните автомобилни брандове са включени обичайните заподозрени, като Rolls-Royce, Bentley, Ferrari и Lamborghini, както и някои не толкова популярни марки. Сред тях са бившият собственик на Saab – Spyker, и шведският производител на спортни автомобили Koenigsegg. Те изместват от класацията дългогодишния участник Maybach, който предстои да бъде закрит.

В допълнение към класацията, която подрежда 100-те най-ценни марки, разделени в 10 категории, WLA публикува и любопитна информация, според която Китай се е превърнал в най-големия пазар на луксозни стоки в света. Според експертите от асоциацията през 2012 година пазарът на луксозни стоки ще достигне рекордните 59 млрд. евро. Двигател на ръста ще бъде повишаващата се стойност на юана за сметка на еврото и повечето китайци, които ще пътуват до Европа и САЩ.

Цялата класация на WLA вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:30 | 02.09.22 г.
fallback