Италианската модна къща Armani отбеляза ръст на приходите си от 604 млн. евро през 2009 г. до 1,59 млрд. евро за 2010 г. Продажбите са се повишили преди всичко в Азия и Китай, където те са отбелязали ръст от 36%, заяви базираната в Милано компания.
По този начин и Armani потвърждава положителния тренд на бранша на луксозните стоки, като Prada, Hugo Boss и Pierre Cardin. Нетната печалба през 2010 г. се е повишила до 161 млн. евро, което е ръст от повече от 80%, пише Handelsblatt.
"Ще продължим да инвестираме в системата, основаваща се на марките. Разнообразието от марки е сърцето на нашата компания, чийто уникален модел е една от причините за успеха ни", заявява пред репортери прочутият дизайнер Джорджо Армани. Според него именно този бизнес модел му е дал шанса да премине пред редица неочаквани ситуации и да използва наученото, за да открива големи възможности.
И докато Prada отива на борсата, Джорджо Армани, основател и собственик на едноименната модна къща, отрича в интервю за икономическото издание Il Sole 24 Ore възможността за листване и на неговата компания на борсата. По собствени данни в момента Армани разполага с ликвидни средства в размер на 600 млн. евро и затова няма нужда от допълнителен външен капитал.