Гигантът в производството на потребителски стоки Procter & Gamble обяви, че рекламният договор между Gillette и най-добрия играч на голф в света – Тайгър Уудс, няма да бъде продължен през следвашата година, съобщава Ройтерс.
Така компанията стана поредната, която се отказва от услугите на Уудс като рекламно лице след скандалите за извънбрачни връзки, избухнали около играча.
През последните три години Gillette използва лицата на Уудс, тенисиста Роже Федерер, футболиста Лионел Меси и други водещи спортисти в рамките на маркетинговата кампания Gillette Champions.
Краят на програмата бе обявен в четвъртък, а отношенията със самия Уудс бяха замразени още преди месеци.
Тъмнокожият Уудс бе считан за най-успешния спортист в рекламния сектор, след като стана първият атлет, преминал границата от 1 млрд. долара, спечелени от реклами. След скандалите около него обаче повечето от рекламодателите свалиха доверието си от Уудс.
Заради юридически спънки договорите с Уудс от страна на няколко компании не са били прекратени, но той просто вече не е канен за участие в реклами, допълва Ройтерс.