fallback

Adidas планира продажба на марката Reebok

Сред заинтересованите страни за закупуването на Reebok са VF Corp. и китайската Anta International Group Holdings

17:40 | 22.10.20 г.

Германският производител на спортно облекло Adidas AG проучва продажбата на своята марка Reebok, съобщава Bloomberg, позовавайки се на източник, запознат с въпроса.

През следващите месеци компанията ще реши дали да продължи с процеса на продажба, разговорите се намират в още ранен етап, изтъква лицето, пожелало анонимност.

Говорител на Adidas заяви, че компанията не коментира пазарни слухове. Акциите на Adidas поскъпнаха с 3,4% в следобедните часове на борсата във Франкфурт. 

Откакто пое поста на главен изпълнителен директор на Adidas през 2016 г., Каспер Рорстед многократно отрече слуховете, че търси купувач на бранда. Той затвори недостатъчно ефективни магазини на Reebok и позволи да изтекат някои лицензионни сделки, с което ограничи продажбите.

След като Reebok най-накрая възвърна рентабилността си в началото на 2019 г., Рорстед изрази надежда, че вече може да генерира ръст на продажбите с нови продуктови линии като CrossFit Nano и FloatRide Run.

Но в рамките на пандемията Reebok пострада повече от Adidas. И докато продажбите на бранда се свиват с 33% през второто тримесечие, приходите отчитат 42-процентен спад, посочват от компанията.

Manager Magazin съобщава, че сред заинтересованите страни за закупуването на Reebok са VF Corp., която притежава брандовете Tomberland и North Face, както и китайската Anta International Group Holdings.

И докато Рорстед се надяваше да продаде бранда за около 2 млрд. евро преди пандемията, сега той най-вероятно ще се задоволи с по-скромна сума.

Германската компания придоби Reebok за 3,8 млрд. долара през 2006 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:37 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Style виж още