„Уеб Медия Груп“ отчита ръст на приходите и спад на загубата към края на деветмесечието благодарение на увеличението на постъпленията от договори с клиенти.
Това показва отчетът на дружеството, публикуван в сайта infostock.bg.
От началото на годината до края на третото тримесечие на 2021 г. сключените договори с клиенти възлизат на 1,159 млн. лева спрямо 490 хил. лева за същия период на 2020 г., когато заради пандемията рекламодателите свиха маркетинговите си бюджети.
Общите приходи на дружеството към края на септември възлизат на 1,474 млн. лева при 619 хил. лева година по-рано.
Разходите за дейността на медийната група се увеличават до малко над 2 млн. лева от 1,614 млн. лева година по-рано. Основен двигател на увеличението са разходите за възнаграждения, които достигат 420 хил. лева към края на септември спрямо 345 хил. лева година по-рано, както и разходите за външни услуги, които се увеличават до 373 хил. лева от 197 хил. лева за периода.
Дружеството регистрира нетна загуба в размер на 533 хил. лева към края на септември спрямо 995 хил. лева година по-рано.
Активите на компанията възлизат на 15,228 млн. лева за периода спрямо 15,751 млн. лева година по-рано.
Преди малко повече от месец дружеството обяви, че ще увеличи капитала си до 7,84 млн. лева от 2,84 млн. лева, като емитира още 5 млн. обикновени акции, всяка една с номинална стойност 1 лев и емисионна стойност 1,80 лева за брой.
Комисията за финансов надзор (КФН) поиска от „Уеб Медия Груп“ да направи някои корекции в проспекта си и дружеството в момента го доработва.
В портфейла на „Уеб Медия Груп“ се включват сайтовете news.bg, money.bg, topsport.bg, lifestyle.bg и gladen.bg.
Дружеството е учредено през 2005 г., като същата година става публично.
В последната година акциите на компанията поскъпват с 2,22%, а пазарната оценка е 1,96 млн. лева.
Свързани компании: