Сирма Груп Холдинг си е поставила за цел да генерира приходи в размер на 120 млн. евро през 2022 г., като прогнозира портфейлите „Търговия“ и „Здравеопазване“ да нарастват с близо 100% годишно, показва актуализираната Стратегия за развитие на холдинга за периода 2018 - 2022 година.
„Осъзнаваме предизвикателствата от публикуване на нашата Стратегия и очаквани резултати. Същевременно вярваме в нашия ангажимент за прозрачност и чувстваме своето задължение да споделяме с нашите акционери своето знание, намерения и съображения“, коментира изпълнителният директор на компанията Цветан Алексиев.
Сирма дефинира точно основните елементи на своята стратегия и целите, които си е поставила, както и показателите (KPI), чрез които ще се измерва постигането им. Определени са стратегическите технологии, които ще залегнат в основата на бъдещото развитие на групата и нейната технологична трансформация.
Целта е концентрация на когнитивните технологии и развойна дейност в Sirma ENterprise Platform with AI (накратко SENPAI), което ще позволи на групата да развива силно конкурентоспособни приложения в избраните от нея вертикали на специализация.
Стратегическите цели предвиждат до края на 2022 г. приходите от продажби да нараснат до 120 млн. евро, което отговаря на 35% CAGR (комбиниран годишен темп на растеж) на приходите за периода. Стратегията предвижда към 2022 г. 70% от приходите от продажби да са генерирани в Северна Америка и Европа. Бързият темп на растеж следва да бъде изпълнен при запазване на оперативната ефективност от 29% EBITDA марж.