fallback

Спиди АД пуска автоматични пощенски станции

Те ще се намират в големите търговски обекти и ще предоставят възможност за избор на време за получаване на пратката

14:42 | 09.06.16 г. 3

Спиди АД пуска автоматични пощенски станции, които ще се намират в големите търговски обекти и ще предоставят възможност за избор на време за получаване на пратката, съобщават от куриерската компания.

"Куриерската компания внедрява автоматични пощенски станции (АПС) в големите търговски обекти, с което прави крачка към превръщането на „Спиди поща” в пазарен лидер", заявиха изпълнителният директор на Спиди АД Валери Мектупчиян и президентът на партньорската GeoPost SA (DPD Group) Пол-Мари Шаван по време на откриването на първата автоматична пощенска станция в голям столичен мол.

Сред предимствата на АПС са удобното им разположение в големи търговски вериги, измежду които молове и вериги за бързооборотни стоки, и удълженото работно време (до 22 ч.), възможността за избор на време за получаване на пратката, както и бързината на обслужване, поясняват от Спиди.

Заплащането на услугите, както и на наложен платеж, може да става чрез дебитна или кредитна карта.

„Автоматичните пощенски станции са разпространени в цяла Европа“, заяви директорът "Международни продажби и бизнес развитие" в Cleveron, фирмата доставчик на АПС, Аку Хапо.

Куриерската компания Спиди въвежда и нова услуга, предназначена за пратки от офис до офис - „Спиди поща“. Тя се различава по това, че теглото на пратки до 20 килограма вече няма да има значение за ценообразуването, важен ще е размерът.

От компанията посочват, че това значително ще намали разходите. Друга промяна е, че клиентите ще могат да изпращат и получават пратките си в избрано от тях време.

„С новото предложение за услуга в рамките на 24 часа и възможност за клиентите сами да управляват времето на изпращане и получаване отговаряме на динамиката на пазара и основните нужди на клиентите за бърза, удобна и изгодна услуга”, каза още Валери Мектупчиян.

Наред с това компанията увеличава броя на офисите в страната до над 300, а скоро автоматизираните офиси ще са над 20 на територията на цялата страна, като техният брой ще се повишава през идните месеци, заявиха от компанията.

„През последната година Geopost достави над 1 млрд. пощенски пратки на територията на Европа и регистрира оборот от 6 млрд. евро. Мога да заявя, че Спиди е най-добрият ни партньор в Европа и съм убеден, че нашето сътрудничество ще продължи да постига нови успехи и върхове в бизнеса”, заяви от своя страна президентът на GeoPost SA Пол-Мари Шаван.

Свързани компании:

Спиди АД(SPDY)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:06 | 14.09.22 г.
fallback