fallback

Консолидираната печалба на Билборд расте 2,3 пъти за тримесечието до 144 хил. лв

Приходите от продажби през първото тримесечие отстъпват с 1,3% на годишна база до 6,9 млн. лв.

15:22 | 20.05.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Консолидираните приходи от продажби на Билборд АД 

Свързани компании:

 през първото тримесечие отстъпват с 1,3% на годишна база до 6,908 млн. лв., а нетната печалба нараства 2,3 пъти до 144 хил. лв., показва консолидираният отчет на компанията, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg. Неконсолидираните продажби се покачиха с 3,2% на годишна база до 2,086 млн. лв., а неконсолидираната нетна печалба е 44 хил. лв., спрямо 43 хил. преди година

Собственият капитал на дружеството е 25,833 млн. лв. (25,689 млн. преди година). Текущите активи са 16,979 млн., а текущите пасиви – 14,017 млн., или оборотен капитал от 2,962 млн. (2,367 млн. година по-рано).

Дългосрочните заеми възлизат на 15,340 млн. лв., а краткосрочните – на 2,758 млн. Преди година те са били съответно 15,386 млн. и 2,769 млн. Разходите за лихви са 350 хил. (336 хил. година по-рано).

В следствие на въздействието на икономическата криза, рекламната и печатарската индустрия в България се сблъска със сериозни проблеми - намалели поръчки, нарастване на дела на по-нискокачествените, но за сметка на това, по-евтини печатни материали и услуги и дори отлив на клиенти. Повечето от секторите на икономиката, които най-силно изпитват последиците от икономическата криза, ограничиха рекламните си разходи, което респективно оказа влияние и върху дейността на редица графични и рекламни студия и печатни бази, се казва в междинния доклад за дейността на компанията. Забавянето в ръстовете на българската икономика, съответно намаляването на разходите за реклама и печат могат да имат съществено негативно влияние върху приходите и печалбата на компанията. Този риск е донякъде компенсиран от широките производствени възможности и ноу-хау, които биха позволили на Билборд бързо да се пренасочи към нови търсени продукти и услуги, в случай на промяна в структурата на търсенето, се посочва в доклада.

Предимство за дружеството е новото и модерно технологично оборудване, което дава възможност да се реализира продукция с много високо качество. На практика, в това отношение кръгът от конкуренти на Билборд на територията на страната, които разполагат с техническа и технологична възможност да произвеждат печатни продукти с такова качество, е много ограничен, се изтъква там. Билборд и дружествата включени в икономическата група на компанията извършват дейност в следните основни сфери: дигитален широкоформатен печат; офсетов печат; изграждане и поддържане на рекламни съоръжения; информационни технологии и професионални решения за дигитален печат; проектиране и изграждане на интегрирани информационни системи за управление в областта на печатарския и рекламния бизнес; комплексни решения в областта на външната и интериорна реклама. Акциите на Билборд поскъпват с 28% от началото на годината и със 79% за последните 12 месеца до 0,69 лв. за брой и пазарна капитализация от 10,4 млн. лв. Компанията е част от индекса на най-ликвидните акции на БФБ - BGBX40.

Свързани компании:

Билборд АД(BBRD)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:16 | 08.09.22 г.
fallback