Авто Юнион отчита 15,3% ръст на годишна база до 219 продадени автомобила през април 2011 г., съобщи Еврохолд България чрез Бюлетин Investor.bg. Авто Юнион АД е дружество на Еврохолд България. Пазарният дял на Авто Юнион през април 2011 г. е 11,8%, с което той заема трето място сред автодилърите на българския пазар. С най-голям принос за общия резултат на групата са Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 84 продажби, следвано от Каргоекспрес и Булвария (Opel,Chevrolet) - общо 69 бр. и Стар Моторс (Mazda) – 37 продадени автомобила.
Пазарът на леки и лекотоварни автомобили в България продължава тенденцията на възстановяване, започнала през ноември 2010 г., като регистрира 1857 продажби за април на настоящата година спрямо 1396 през същия месец на миналата година. ЗД Евроинс АД отчита 5,2% ръст на годишна база на общия премиен приход до 5,43 млн. лв. през април 2011 г., съобщават от Еврохолд България. Застрахователят е част от икономическата група на холдинга. Реализираният премиен приход по застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите” през април 2011 г. е в размер на 2,79 млн. лв. спрямо 2,01 млн. лв. за април 2010 г., което представлява ръст от над 38%. Този ръст се дължи основно на повишението на средната цена, която на годишна база нараства с 23,5% до 216 лв. Броят на издадените полици се е увеличил само с 12%. В същото време съществено е нарастването на средната рискова премия – 41%, което е предпоставка за подобряване на резултата по застраховката в дългосрочен план, се казва в съобщението. Премийният приход на Евроинс от началото на 2011 г. е 22 млн. лв. спрямо 22,25 млн. лв. за първите четири месеца на миналата година, т.е. понижение от 1%.
Свързани компании: