Билборд АД отчита спад на неконсолидираните продажби с 15% на годишна база до 2,28 млн. лв. за първото тримесечие на 2011 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
Печалбата намалява с 58,7% на годишна база до 159 хил. лв. за първото тримесечие на 2011 г.
"Вследствие на въздействието на икономическата криза, рекламната и печатарската индустрия в България се сблъска със сериозни проблеми - намалели поръчки, нарастване на дела на по-нискокачествените, но за сметка на това, по-евтини печатни материали и услуги и дори отлив на клиенти", се казва в междинния отчет на Билборд АД.
"Повечето от секторите на икономиката, които най-силно изпитват последиците от икономическата криза, ограничиха рекламните си разходи, което респективно оказа влияние и върху дейността на редица графични и рекламни студия и печатни бази. Тъй като размерът на инвестициите в маркетинг са въпрос на мениджърско решение и зависят от размера и разпределението във времето на паричните потоци на самия клиент и цялостната конюнктура на сектора, в който оперира рекламодателя, Билборд АД е пряко зависимо от цикличността на икономиката", споделят от дружеството.
Освен печатни бази за офсетен и дигитален печат в София и Варна, дружеството е оператор на билбордове, както и на рекламните повърхности в столичното метро.
За последните 12 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 31,65% до 0,745 лв. за брой и 11,2 млн. лв. пазарна капитализация.
Свързани компании: