fallback

Авто Юнион груп с 20% ръст на консолидираните продажбите до 104 млн. лв.

Печалбата на автодилърския холдинг намалява със 76% на годишна база до 722 хил. лв. за 2010 г.

13:56 | 01.03.11 г.

Авто Юнион груп отчита 20% ръст на консолидираните продажбите до 104 млн. лв. за 2010 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София.

Консолидираната печалба на автодилърския холдинг намалява със 76% на годишна база до 722 хил. лв. за 2010 г.

Дружеството е част от групата на Еврохолд България АД.

Към края на 2010 г. Авто Юнион Груп има пазарен дял от 12,3%, сравнено с 11,5% през 2009 г., се казва в отчета на дружеството.

Авто Юнион постигна и втори място сред дилърите на мотопеди с марките си Пиаджо, Веспа и Джилера.

"Пазарът на нови автомобили според Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България е приключил с 18 820 продадени нови автомобили през 2010 година, което е спад от 27% в сравнение със спад на продажбите на групата от само 21%, което води и до по-високия пазарен дял на Авто Юнион Груп", споделят от дружеството.

На БФБ-София се търгуват облигации, издадени от Авто Юнион Груп.

Свързани компании:

Астерион България АД -облигации(8AVA)

Еврохолд България АД(EUBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:12 | 01.09.22 г.
fallback