Приходите от продажби на Арома АД през второто тримесечие на 2010 спадат с 41% на годишна база до 7,6 млн. лв., показва консолидираният отчет на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
За тримесечието нетната печалба на компанията се свива със 64% на годишна база до 168 хил. лв.
През първото тримесечие на 2010 продажбите на Арома се понижиха с 11% на годишна база до 7,1 млн. лв., а печалбата се увеличи със 124% до 141 хил. лв.
За полугодието приходите от продажби намаляват с 30% на годишна база до 14,7 млн. лв., а нетната печалба спада с 42% до 309 хил. лв.
През второто тримесечие на годината фармацевтичната компания е лансирала изцяло обновената марка мъжка козметика Viking и е допълнила марката Aroma Green Line с продукта Aroma Green line For men – част от бързо развиващия се сегмент мъжки душ гелове, се казва в междинния доклад за дейността на дружеството.
Дружеството е преценило също, че второто тримесечие на 2010 е точният момент да влезе в категорията интимна грижа и е лансирало марката Aroma Intime, включваща три продукта за жената, се казва още в доклада за дейността.
Тъй като световните тенденции показват, че това е растяща категория, от компанията са убедени, че тези тенденции ще се пренесат все по-осезателно и на българския пазар.
В края на май Комисията за финансов надзор (КФН) одобри търгово предложение от Арома за закупуване на акции от останалите акционери на Астера Козметикс АД при цена от 6,80 лв. за акция.
Последната сделка с акциите на Арома на БФБ е от 23 август на цена 0,90 лв. за брой, което представлява понижение от 45% от началото на годината и спад от 56% за последните 12 месеца.
Пазарната капитализация на компанията е в размер на 13,9 млн. лв.
Свързани компании: