Авто Юнион Груп ЕАД отчита загуба през първото тримесечие на годината в размер на 2,281 млн. лв., показва консолидираният отчет на дружеството, публикуван чрез БФБ.
Брутната печалба на Авто Юнион е 6,05 млн. лв., но върху нетния резултат натежават разходите за амортизации (1,67 млн. лв.) и лихви (1,14 млн. лв.)
Приходите от продажби за първото тримесечие на 2010 г. са 22,148 млн. лв. при 12,038 млн. година по-рано.
От април 2009 Авто Юнион е част от структурата на Еврохолд България, като интегрирането в холдинга е основен приоритет за компанията и през първото тримесечие на 2010.
За първите три месеца на годината пазарният дял на Авто Юнион Груп в продажбите на нови автомобили у нас е достигнал 13,1%, като само за март той е 17,3%.
Дружеството продължава политиката си по откриването на нови продажбено-сервизни центрове, се казва в междинния доклад за дейността му.
След открития през декември 2009 година шоурум на Renault, Nissan и Dacia във Велико Търново, през март Ауто Италия, официален вносител на FIAT и LANCIA за България, отвори нов продажбено-сервизен комплекс в София, насочен към обслужване на клиентите в западната част на града.
В близко бъдеще предстои откриване на още няколко точки на продажба и сервиз на марките Fiat, Lancia, Alfa Romeo и Mazda, се казва още в доклада.
Свързани компании: