75% от потребителите смятат, че компаниите трябва активно да участват в борбата с COVID-19 и това категорично ще повлияе на репутацията им след края на пандемията, сочат данните от ново проучване на комуникационната група Porter Novelli, проведено в началото на април в САЩ.
45% от анкетираните заявяват, че бизнесът може да осигури по-бързи и по-добри решения за кризата от институциите и неправителствения сектор. 71% са категорични, че ще спрат да използват продуктите или услугите на всяка организация, която си позволи нелоялни търговски практики по време на пандемията. От друга страна, предприетите адекватни мерки от страна на компаниите, влияят изключително положително на имиджа им – над 70% заявяват доверие и лоялност към такива организации, а 63% биха ги предпочели като работодател.
71% от американците оценяват положително публичната информация за предприетите от бизнеса антикризисни мерки, а над половината биха ѝ повярвали повече, ако идва от независими трети страни като институции и медии. Едва 25% заявяват, че се доверяват на публикации в социалните мрежи по темата, свързани с COVID-19.
Сред ключовите клиенти на агенцията са А1, Nestle, Coca-Cola, Bridgestone, Beiersdorf, NEPI Rockcastle – компанията-собственик на Paradise Center и Serdika Center в България и много други. Porter Novelli реализира проучването PN View: 360, което има за цел да събере и обобщи впечатленията на хората по отношение на коронавируса (COVID-19). Изследването е проведено онлайн в рамките на омнибусното проучване CARAVAN® в началото на април 2020 г. и е сред 1004 пълнолетни граждани на САЩ.