New York Times Co обяви по-добра от очакванията печалба през второто тримесечие, но компанията е добавила по-малко абонати на платената онлайн версия на печатното издание, което доведе до поевтиняването на акциите й с 5% в предборсовата търговия, съобщава Ройтерс.
Компанията е добавила 109 хил. абонати на дигиталното съдържание през второто тримесечие спрямо 114 хил. година по-рано, когато предложи значителни отстъпки от годишния абонамент.
Приходите от онлайн реклама, които съставляват над една трета от общите рекламни приходи на компанията, са намалели със 7,5% до 51 млн. долара.
„Както предвиждахме, тримесечието беше слабо за онлайн рекламата, но оставаме уверени, че ще се върнем към силен годишен растеж през третото тримесечие“, заяви главният изпълнителен директор на компанията Марк Томпсън в комюнике. Нетната печалба, която ще бъде разпределена между акционерите, е нараснала с 51% до 23,6 млн. долара, или 14 цента на акция, през второто тримесечие.
Като се премахнат някои елементи, печалбата е 17 цента на акция, което е над средните очаквания на анализаторите за печалба от 15 цента.
Приходите през същия период са достигнали 414,6 млн. долара спрямо 407,1 млн. долара през първото тримесечие, което е над очакванията на анализаторите за приходи от 412,3 млн. долара.