Отделът за услуги на Boeing обяви, че е сключил сделки на стойност почти 1 млрд. долара като част от усилията на компанията да утрои годишните си приходи до 50 млрд. долара в рамките на пет години.
Производителят на самолети се опитва да увеличи притока на средства към своя бизнес с услуги, които вклюмват поддръжка и ремонт на летателни апарати, анализ на данни и обучение на пилоти, посочва агенция Ройтерс.
През миналата 2017 г. приходите на компанията нарастват с 5,5% до 14,6 млрд. долара, като очакванията са тази година ръстът да е още по-голям, заяви изпълнителният директор на Boeing Global Services Стан Дийл.
„През следващите пет до десет години ще постигнем тази дългосрочна цел“, каза той по повод увеличението на приходите, като допълни, че това „със сигурност“ ще включва и придобивания. По думите му областите, в които компанията има интерес да разраства дейността си, са тези на самолетния интериор и обработката на данни.
Сред сделките, които бяха обявени във вторник, е и тази за обмяна на оборудване с японската ANA Holdings Inc и Малайзийските авиолинии. Също така компанията е получила и поръчка от DHL за производството на товарен самолет 767-300ER.
В момента приходите на отдела за услуги на Boeing са по равно разпределени между военни и търговски клиенти. Въпреки това според Дийл очакванията са с времето везните да наклонят към цивилния сектор.
Според него това ще се дължи на силния продължителен растеж при пътническата авиация, както и добрите прогнози най-вече за Азиатско-тихоокеанския регион.