fallback

United Airlines променя политиките за резервациите си

Авиокомпанията иска да си върне доверието на клиентите след скандалния случай с насилственото извеждане на пътник от самолета

13:07 | 15.04.17 г.
Автор - снимка
Създател

Американската авиокомпания United Airlines променя политиката за резервациите на свои служители в самолетите си, след като наскоро мъж беше насилствено изведен от кабината заради продажбата на по-голям брой билети, отколкото са местата в нея. Целта беше да се настани служител на United, но видео, заснето от останалите пътници, показа насилие над отстранения пътник и това доведе до остри критики от цял свят, предава Ройтерс.

Превозвачът, който е собственост на United Continental Holdings, заяви, че ще се увери, че билетите на екипажа, пътуващ в нейните самолети, ще бъдат резервирани поне 60 минути преди заминаването.

Компанията обясни, че новата политика ще гарантира, че ситуацията, в която пътник бива насилствено отстранен от самолет, няма да се повтори. United твърди, че промяната е началната стъпка към преразглеждането на политиките на фирмата, с оглед на “предлагането на по-добро преживяване на клиентите”.

Пътникът, изхвърлен от самолета - Дейвид Дао, има значителни наранявания, включително счупен нос и два счупени предни зъба. Той ще се нуждае от хирургическа намеса, твърди адвокатът му Томас Деметрио, който разкри, че Дао вероятно ще съди авиокомпанията.

Бордът на United заяви в петък, че трябва да създаде политики, с които да си върне доверието на клиентите и се извини на Дао и неговото семейство. От фирмата заявиха, че застават зад главния изпълнителен директор Оскар Муньос, който беше остро критикуван в резултат от случилото се. Той заяви, че няма планове да напусне поста си.

Дори и преди този случай Муньос беше под натиск от инвеститорите, които искат да подобри представянето на авиокомпанията, включително и връзките с клиентите. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:55 | 11.09.22 г.
fallback