fallback

Lidl планира да отвори първия си супермаркет в САЩ през лятото

Веригата планира да открие първите си 20 магазина във Вирджиния, Северна и Южна Каролина

22:17 | 15.02.17 г.

Германската верига нискобюджетни супермаркети Lidl отваря първия си магазин в САЩ по-рано от предвиденото това лято, съобщи Ройтерс, позовавайки се на съобщение от компанията. Lidl планира да отвори до 100 обекта в рамките на една година.

Веригата планира да открие първите си 20 магазина във Вирджиния, Северна и Южна Каролина. 

Lidl управлява над 10 хил. обекта в 27 държави в Европа и в момента наема персонал в САЩ. По-рано не се очакваше първият магазин в САЩ да бъде открит преди края на 2017 г. или началото на 2018 г.

Германският конкурент на Lidl – Aldi – отвори своя първи обект в САЩ през 1976 г., днес има 1 600 магазина и продължава да расте бързо със своите брандове Aldi и Trader Joe’s.

Ройтерс посочва, че Lidl и Aldi вече разтърсиха британския сектор на веригите супермаркети, като оказаха натиск върху местните компании да понижат цените.

Lidl e базирана в Некарсулм, Южна Германия и през годината, приключила в края на февруари 2016 г., има продажби на стойност 64,6 млрд. евро. Концернът е собственост на Дитер Шварц, който е най-богатият германец в редица международни класации и е син на основателя на Lidl Йозеф Шварц.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:39 | 13.09.22 г.
fallback