Френската козметична група L'Oreal обяви в понеделник, че придобива активи от американската компания Raylon Corporation, предава Ройтерс.
Raylon снабдява американските професионални салони за красота с разкрасителни продукти. Ходът е стратегически за L'Oreal, защото може да помогне на компанията да достигне до повече от въпросните салони, намиращи се в Пенсилвания, Ню Джърси, Делауеър и части от Мериленд, Западна Вирджиния и Ню Йорк.
Повече информация за сделката не е обявена.
Резултатите на L’Oreal за последното тримесечие не оправдаха очакванията на анализаторите. Лошите резултати дойдоха на фона на забавянето на продажбите на парфюмите ѝ Lancome и козметичните продукти на марката Keihl в Азия.
Забавянето на икономиките на Азия и Латинска Америка е сред факторите, които се отразяват зле на компанията, тъй като потребителите харчат по-малко за битови стоки като шампоани и кремове за лице.
Времената се оказват не толкова лесни и за Avon, която продаде 80% от своя бизнес в Северна Америка на Cerberus Capital Management за 605 млн. долара. Cerberus се сдоби и със 17% дял в известната козметична компания.