Шумът около Burger King след сделката между веригата за бързо хранене и Tim Hortons остави в сянка постиженията на канадския търговец на кафе и понички, пише Statista.com.
Tim Hortons реализира приходи от 3,26 млрд. долара през 2013 г., което надхвърля почти три пъти приходите на Burger King. Още повече, че канадската компания успява да постигне това с малко по-малко от 5 хил. търговски обекта по света, в сравнение с 13,6-те хил. на Burger King.
Придобиването на Tim Hortons беше потвърдено от американската верига ресторанти, като то ще струва на Burger King около 11,5 млрд. долара. Сделката породи дискусии, след като Burger King обяви, че ще премести централата си в Канада. Мнозина анализатори видяха в този ход опит да бъдат избегнати по-високите данъци в САЩ, като това е известна практика сред американските компании.