fallback

Tyson Foods спечели битката за Hillshirе с цената на 7,7 млрд. долара

Другия кандидат за производителя на колбасите Jimmy Dean - Pilgrim’s Pride, e оттеглил своята оферта

17:05 | 09.06.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Tyson Foods Inc. излезе победителят в битката за придобиването на Hillshire Brands Co., предлагайки почти 1 млрд. долара повече от другия кандидат - Pilgrim’s Pride Corp., който също наддаваше за производителя на колбасите Jimmy Dean, пише MarketWatch.

Tyson предложи 63 долара в брой за една акция на Hillshire. По този начин придобиваното дружество се оценява на близо 7,7 млрд. долара. Всъщност Pilgrim’s Pride, поделението на бразилската компания за пакетиране на месни продукти JBS SA, отпадна от надпреварата, защото оттегли офертата си.

Според запознати развръзката е била в неделя, когато двете компании са отправили финално предложенията си. Pilgrim’s Pride не увеличи сумата, която предлагаше първоначaлно, а именно – 55 долара за ценна книга. По начина, по който бе проведено наддаването, победителят трябваше да бъде този, които предложи поне 2,50 долара повече, разкриват още анонимните лица. Това означава, че Tyson може би е спечелил търга с оферта за 57,5 долара за акция.

Миналият месец Pilgrim’s Pride подаде пръв своята непоискана оферта за Hillshire Brands. Новата оферта на Tyson предoставя приблизително 70% премия от цената на базирания в Чикаго производител преди старта на търга.

Придобиването на Hillshire ще възнагради дългогодишните опити на базираната в Спрингдейл Tyson Foods за навлизането на пазара на маркови месни продукти. Tyson е най-големият производител на месо в САЩ по продажби.

Пакетираните месни продукти като цяло носят по-големи маржове на печалбата в сравнение с месото, което Tyson продава на ресторантите и на операторите на хранителни услуги. А именно те допринасят за по-големия дял от продажбите на компанията.

Марката на Hillshire - Jimmy Dean, доминира на пазара на замразени месни продукти за закуска, като приходите й са една трета от общите, сочат данни на анализаторската компания IRI, а брандът Ball Park води на пазара на хот-дози.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:46 | 12.09.22 г.
fallback