fallback

Търсенето на продукти за домашнa грижa повиши печалбата на Procter & Gamblе

Тримесечните продажби на най-големия производител на домакински продукти в света останаxa без изменение в размер на 20,6 млрд. долара

16:31 | 23.04.14 г.

Procter & Gamble (P&G) – най-големият производител на домакински продукти в света, отчете по-висока тримесечна печалба, подпомогната от увеличението в продажбите на продуктите за домашнa грижa.

Продажбите на компанията са останали без изменение на ниво от 20,6 млрд. долара. Базовите продажби, които изключват влиянието на инвестициите и придобиванията, от своя страна са се покачили с 3 на сто, предава CNBC.

Търсенето на козметика – традиционно най-печелившият бизнес на компанията, отчете ръст от 1 на сто. Подразделението на P&G за красота, което включва популярните марки Head & Shoulders и Olay, пък се похвали с ръст на продажбите от 2 на сто.

Производителят на пелените Pampers и праха за пране Tide е спечелил 2,61 млрд. долара, или 0,90 долара на акция, през третото си фискално тримесечие, приключило на 31 март. Година по-рано бе постигнат резултат от 2,57 млрд. долара, или 0,88 долара на акция.

Изключвайки разходите за преструктуриране, печалбата на ценна книга е достигнала 1,04 долара, с 5 на сто повече спрямо отчетеното година по-рано.

Анкетираните от Thomson Reuters анализатори очакваха компанията да публикува коригирана печалба от 1,01 долара на акция при приходи от 20,68 млрд. долара.

По-рано този месец компанията обяви, че ще продаде своите хранителни марки IAMS, Eukanuba и Natura в САЩ и Латинска Америка на сладкарската компания Mars за 2,9 млрд. долара.

Тримесечният отчет на компанията идва по-малко от година след излизането й от бизнеса със сухи храни за домашни любимци поради силното замърсяване на околната среда по време на производствения процес.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:51 | 12.09.22 г.
fallback