fallback

McDonald's с ръст от 7,4% на продажбите през ноември

Основна заслуга за добрия резултат имат продажбите в Азия, начело с Япония и Китай

16:26 | 08.12.11 г. 1

Американската верига ресторанти за бързо хранене McDonald's Corp обяви по-голям от очаквания ръст на продажбите в разработени ресторанти през ноември. Главната причина за силния ръст е значителното нарастване на броя обекти в Япония и Китай, както и в Европа – основния пазар на компанията.

Продажбите в ресторанти, отворени преди най-малко 13 месеца, са се увеличили със 7,4% в световен план, при очакван от анализаторите ръст от 4,6%.

В Европа, откъдето  McDonald`s получава 40% от приходите си, продажбите са нараснали с 6,5%, като най-силно е представянето във Великобритания, Франция, Русия и Германия. В САЩ е регистриран аналогичен процентен ръст, а продажбите в азиатско-тихоокеанския регион, Близкия Изток и Африка са се увеличили с 8,1%, като най-голям е ръстът им в Япония и Китай, макар да регистрира известно забавяне във втората по големина световна икономика.

Във всички региони на света през ноември тази година продажбите са били по-силни, отколкото през същия месец на 2010 г.

„Потребителят е достатъчно силен, за да възприеме първокласни продукти“, заяви Матю ДиФриско, анализатор в Lazard Capital Markets, визирайки популярността на по-скъпите продукти на компанията, създадени на база на кафето. „Комбинацията от продукти и инвестиции в ресторантите изглежда е основен двигател на великолепното представяне“, добави той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:53 | 12.09.22 г.
fallback