fallback

Играта „Монополи“ подкрепи продажбите на McDonald's

Ръстът от 5,5% в световен мащаб надхвърли очакванията на анализаторите

17:02 | 08.11.11 г.

Американската верига магазини за бързо хранене McDonald's обяви по-висок от очаквания ръст на продажбите през октомври в разработените ресторанти в световен мащаб, подпомогнати от популярната игра „Монополи“ в САЩ, съобщи Ройтерс.

От компанията обявиха, че продажбите в ресторантите, отворени преди най-малко 13 месеца, са нараснали с 5,5%, докато очакванията на анализаторите бяха за ръст от 4,1%.

В САЩ ръстът е от 5,2%, като е подпомогнат от промоция на „Монополи“. Анализаторите прогнозираха увеличение от 3,7%.

В Европа, най-големият пазар на веригата за бързо хранене, увеличението  е с 4,8%.

Продажбите в азиатско-тихоокенския регион, Близкия Изток и Африка са скочили с 6,1%.

McDonald's  изпреварва сериозно конкурентите си от Burger King на  Wendy и KFC на Yum Brands, привличайки потребители извън младежите, които са типичните клиенти на веригите за бързо хранене, чрез детски храни, хамбургери с говеждо и широка гама безалкохолни напитки от млечни до плодови сокове.

Компанията също така обнови помещенията за хранене, за да изглеждат по-модерно и да са по-удобни за посетителите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:26 | 14.09.22 г.
fallback