През третото тримесечие на настоящата финансова година марката Chevrolet е регистрирала 1,2 млн. продажби в глобален мащаб, отбелязвайки най-добрия резултат в периода между месеците юли и септември в своята 100-годишна история.
Така за първите девет месеца на 2011 г. продажбите на Chevrolet възлизат на 3,6 милиона автомобила по целия свят, с което марката се насочва към най-добрата по отношение на продажбите календарна година в историята си.
Главна роля за отличните резултати на марката изиграва компактния седан Cruze. През третото тримесечие на 2011 година Chevrolet е продал в световен мащаб над 175 000 автомобила Cruze – резултат, основаващ се на ръста в продажбите в САЩ и Китай.
От момента на премиерата му в началото на 2009 г. досега по света са продадени повече от 970 000 екземпляра от модела Cruze, като продажбата на едномилионния екземпляр се очаква в края на октомври.
Cruze е част от новата вълна на марката Chevrolet, включваща минимодела Spark, новия малък модел Aveo/Sonic и многофункционалния Orlando.
Скоро към тях в глобален план ще се присъедини и новият модел от среден клас Chevrolet Malibu и новият компактен пикап Colorado, чиито продажби ще стартират по-късно през годината. Производството на Malibu, модел 2013 година, започна тази седмица в Южна Корея, а това на Colorado бе стартирано в Тайланд по-рано този месец.
Добри са и резултатите на марката в България. С продадени 920 автомобила от началото на годината Сhevrolet има пазарен дял от 5,76%, който е един от най-високите в ЕС. Spark e лидер в сегмента на най-малките, с пазарен дял от 31,3%, а Orlando заема лидерската позиция в сегмента на многофункционалните ванове, с пазарен дял от 21,92%.
Марката отбеляза двуцифрено увеличение на продажбите в проценти през третото тримесечие на общо 20 пазара в страни от Азия, Европа, Северна и Южна Америка.