Американската компания Time Warner Inc публикува по-добри от очакваното резултати за второто тримесечие, подпомогнати от по-високите приходи от реклама, и повиши прогнозите си за годишните печалби, съобщи Ройтерс.
Собственикът на CNN, HBO, списание Time и студията Warner Bros обяви, че печалбата на акция за второто тримесечие е достигнала 60 цента, което е над усреднената оценка от 56 цента на анализатори, анкетирани от Ройтерс.
Приходите са нараснали с 10% до 7,03 млрд. долара, водени от 9%-ния ръст на приходите в звеното за кабелна телевизия на компанията.
Продажбите на реклама в кабелните програми бяха подкрепени от спортните предавания, включително баскетболния шампионат на NCAA.
Приходите на Warner Bros са се увеличили с 13% благодарение на ръста при видеогри като Mortal Kombat 9 и LEGO Pirates of the Caribbean, както и от продажбите на DVD-та с „Хари Потър и даровете на смъртта: Част 1“.
Приходите на издателството Time Inc са нараснали с 3% заради нарасналите приходи от абонаменти.
„Това са твърде стабилни резултати в унисон с очакванията ни“, заяви Томас Ийгън, анализатор в Collins Stewart. „Размерът на печалбата бе леко намален заради разходите за NCAA, но очакваме тя да нарасне през настоящото тримесечие“, добави той.
От Time Warner Inc обявиха, че очакват ръст на нетната печалба за акция за годината да бъде най-малко 13-14%, докато в досегашните очаквания това бе максималният показател.