fallback

Глобяват Puma за имитация на логото на китайска компания

За годината на козата компанията е ползвала йероглиф на шанхайски конкурент

10:22 | 21.04.17 г.

Гигантът в производството на спортни облекла  Puma беше осъден да плати глоба от  421 хил. долара (2,9 млн. юана) на базираната в Шанхай компания  Hengyuanxiang (Хенюансян) заради имитация на логото на китайското дружество – стилизирана глава на коза, постанови местният съд. 

Производителят на вълна Hengyuanxiang е бранд с 90-годишна история и е регистрирал логото, което прилича на древен китайски йероглиф, през март 2014 г., информира Shanghai daily.

През 2015 г. Puma използва същия знак с различни пропорции върху обувки и блузи с качулки, специално  произведени за годината на козата.

От Puma са настоявали, че този йероглиф може да бъде използван от всеки.

Според съда обаче е налице имитация на логото на  Hengyuanxiang специално в тази серия продукти, което може да заблуди потребителите.

Проучването установило, че  Puma е спечелила почти 6 млн. юана от серията с козата и сега половината от тази сума ще отиде за глобата. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:47 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Азия виж още