Citigroup планира да удвои активите, които управлява в Южна Корея, до близо 6 млрд. долара до 2020 г., като предвижда още да отвори нови офиси и да инвестира в цифрова технология за привличане на нови клиенти, съобщава Ройтерс.
Азия се очертава като ключово „бойно поле“ за глобалните мениджъри благодарение на по-високия икономически растеж, бързото увеличение на заплатите и процъфтяващата предприемаческа екосистема, която създава богати клиенти с по-бързо темпо, отколкото на Запад.
Базираната в САЩ Citi, която оперира в Южна Корея от 50 години, обяви, че планира да увеличи своята потребителска база с 50% до 2020 г., като отвори нови офиси в Сеул, Догок и Бунданг.
Банката, която скоро ще достигне 3 милиона клиенти в Южна Корея, си поставя за цел да увеличи банковите депозити с 30% в сравнение със сегашните на стойност 10 млрд. долара, като в същото време инвестира в технологии.
„Броят на клиентите, посетили нашите клонове в Южна Корея, е паднал драстично“, коментира Брендън Карни, ръководител на отдел „Потребителското банкиране“ на Citi.
„Ние трябва да отговорим на променящите се предпочитания на нашите клиенти, като инвестираме в цифровизация“, добави той.
Citi заяви, че има за цел да привлече 80 на сто от новите клиенти на кредитни карти чрез цифрови платформи до 2020 г.
Фокусът върху богати млади азиатци и нови продукти помогна на Citi да ускори привличането на свежи средства от нови клиенти в Азиатско-тихоокеанския регион през 2016 г. до около 10 на сто, като се очаква подобен годишен ръст да продължи и през следващите няколко години.