fallback

Накъде отива Carlsberg след полугодие на предизвикателства?

Датският производител разполага с 40 пивоварни в Китай, което му осигурява възможност за изграждане на по-разнообразно портфолио

17:55 | 12.09.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Полугодие на предизвикателствата. Така могат да се определят първите шест месеца на настоящата година за една от най-популярните пивоварни в света - Carlsberg. Регулациите на пазара на алкохолни продукти в Русия, както и по-слабото търсене в САЩ и Европа вследствие на продължаващата неблагоприятна икономическа обстановка засегнаха датския производител, който отчете спад на печалбата за шестмесечието до 447,2 млн. eвро.
 
Водена от сравнително песимистичните финансови резултати компанията отправи по-разширен поглед към развиващите се пазари. Продажбите отбелязаха напредък в Източна Европа и Южна Азия, след като базираният в Копенхаген производител реши да разнообрази продуктовата си гама.
 
Компанията разполага с 40 стратегически пивоварни на територията на най-многолюдната страна в света – Китай. Това осигурява на Carlsberg възможност за развиване на по-разнообразно портфолио, отговарящо адекватно както на разнородните предпочитания на всеобхватния китайски пазар, така и на останалите ключови региони по света.
 
Повече за перспективите пред датския производител на азиатския континент може да научите от инвервюто на Bloomberg съc Сорен Равн, президент на Carlsberg Китай!
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:07 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Азия виж още