Полугодие на предизвикателствата. Така могат да се определят първите шест месеца на настоящата година за една от най-популярните пивоварни в света - Carlsberg.
Регулациите на пазара на алкохолни продукти в Русия, както и по-слабото търсене в САЩ и Европа вследствие на продължаващата неблагоприятна икономическа обстановка засегнаха датския производител, който отчете спад на печалбата за шестмесечието до 447,2 млн. eвро.
Компанията разполага с 40 стратегически пивоварни на територията на най-многолюдната страна в света – Китай. Това осигурява на Carlsberg възможност за развиване на по-разнообразно портфолио, отговарящо адекватно както на разнородните предпочитания на всеобхватния китайски пазар, така и на останалите ключови региони по света.
Повече за перспективите пред датския производител на азиатския континент може да научите от инвервюто на Bloomberg съc Сорен Равн, президент на Carlsberg Китай!