fallback

Западният рекламен бизнес не обръща гръб на руския пазар

Стоенето далеч от такъв голям пазар би било грешка, посочва съизпълнителният директор на френската рекламна агенция JCDecaux

15:39 | 22.05.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Инвеститорите трябва да бъдат подготвени за "криза", когато инвестират в Русия, посочи пред CNBC съизпълнителният директор на френската рекламна агенция JCDecaux. Въпреки това по думите му стоенето далеч от такъв голям пазар би било грешка.

Жан-Франсоа Деко заяви, че Руската федерация вече е третият по големина външен рекламен пазар, като притежава сходни размери с този на Великобритания. В тази връзка възможностите в страната надхвърлят далеч наличния риск.

По думите му проблем пред предприемачите, разбира се, се оказват санкциите на Запада, свързани с напрежението в Украйна.

"Аз съм бизнесмен. Започнах да инвестирам в Русия още през 1995 г., когато поставихме първата ни реклама на автобусните спирки в Санкт Петербург, така че Санкт Петербург е моят роден град, когато става въпрос за руски инвестиции", посочи той по време на провелия се бизнес форум, известен като Руския Давос.

"Ако не ти стиска да инвестираш тук, по-добре си стои в къщи. Това обаче е един голям пазар", допълни той.

JCDecaux има около 3 000 служители в Русия и притежава 25 на сто от пазарния дял в страната що се отнася до чуждестранните компании. Жан-Франсоа Деко отбеляза също, че външните дружества заемат около 15 на сто от целия руски пазар, така че "това е голям бизнес".

"Нещата не винаги вървят нагоре. Ще трябва да бъдем подготвени да се изправим пред криза... Ние инвестирахме много пари в договорите ни с Москва, а градът не е демонтирал 40 на сто от незаконните билбордове, които подлежат на премахване", посочи още той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:17 | 10.09.22 г.
fallback