Инвеститорите трябва да бъдат подготвени за "криза", когато инвестират в Русия, посочи пред CNBC съизпълнителният директор на френската рекламна агенция JCDecaux. Въпреки това по думите му стоенето далеч от такъв голям пазар би било грешка.
Жан-Франсоа Деко заяви, че Руската федерация вече е третият по големина външен рекламен пазар, като притежава сходни размери с този на Великобритания. В тази връзка възможностите в страната надхвърлят далеч наличния риск.
По думите му проблем пред предприемачите, разбира се, се оказват санкциите на Запада, свързани с напрежението в Украйна.
"Аз съм бизнесмен. Започнах да инвестирам в Русия още през 1995 г., когато поставихме първата ни реклама на автобусните спирки в Санкт Петербург, така че Санкт Петербург е моят роден град, когато става въпрос за руски инвестиции", посочи той по време на провелия се бизнес форум, известен като Руския Давос.
"Ако не ти стиска да инвестираш тук, по-добре си стои в къщи. Това обаче е един голям пазар", допълни той.
JCDecaux има около 3 000 служители в Русия и притежава 25 на сто от пазарния дял в страната що се отнася до чуждестранните компании. Жан-Франсоа Деко отбеляза също, че външните дружества заемат около 15 на сто от целия руски пазар, така че "това е голям бизнес".
"Нещата не винаги вървят нагоре. Ще трябва да бъдем подготвени да се изправим пред криза... Ние инвестирахме много пари в договорите ни с Москва, а градът не е демонтирал 40 на сто от незаконните билбордове, които подлежат на премахване", посочи още той.