Инвестиции в размер на 600 млн. евро през следващите 7 години предвижда оперативната стратегия до 2025 г. на Maxima Grupė, съобщи компанията. Средствата ще бъдат насочени към модернизиране и разширяване на мрежата от магазини.
Групата оперира T Market в България и търговски вериги в Прибалтика и Полша.
Ръководството на групата си е поставило за цел да я превърне от регионален играч в международна компания, коментира Далиус Мисиунас, председател на борда и главен изпълнителен директор на Maxima Grupė.
В България веригата планира интензивно пазарно развитие (с осигурената международна подкрепа на Maxima Grupe), разработване на нови формати и канали за продажба, заяви генералният директор на „Максима България“ Едвинас Волкас.
Целта е оборотът да нараства със 7% всяка година.
Миналата година групата е придобила вериги за търговия на дребно в Полша, а в прибалтийския регион е продала облигации за 300 млн. евро.
В България търговската верига оперира от 2005 г. До момента има 74 супермаркета в 38 града в страната и общо 1600 служители.