fallback

ЕС обвини Ryanair, че нарушава правата на потребителите

Европейската комисия посочва като проблем задължението, което компанията налага на пътниците, да изпращат своите жалби само към съдилища в Ирландия

22:34 | 04.10.18 г.
Автор - снимка
Създател

Европейската комисия (ЕК) призова днес органите, отговарящи за защита на потребителите, да прегледат внимателно неотдавнашните промени в политиката на авиокомпания Ryanair за обезщетенията.

Според ЕК компанията нарушава законодателството на Европейския съюз (ЕС). 

Комисията посочва по-конкретно задължението, наложено на пътници от някои държави членки на ЕС, да се обръщат към съдилища в Ирландия за всяко искане на обезщетение от компанията.

"Прочетох със загриженост информациите за Ryanair“, написа в Twitter комисарят по въпросите на правосъдието, потребителите и равнопоставеността между половете Вера Йоурова.

"Фактът, че пасажерите ще могат да внасят юридически жалби само в Ирландия, очевидно противоречи на правилата".

Авиокомпанията, която е изправена пред стачки на персонала, съобщи, че ще връща парите за билетите, но няма да плаща обезщетения на пътниците за анулирани полети и закъснения.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:08 | 13.09.22 г.
fallback