Компанията за алкохолни напитки Campari купува бизнеса с коняк Bisquit Dubouche et Cie (Bisquit) на досегашния ѝ южноафрикански собственик Distell group. С това италианският производител разширява още портфолиото си от висококачествени алкохолни напитки, съобщава Ройтерс.
Сделката за близо 200-годишния Bisquit се оценява на 52,2 млн. евро.
„Благодарение на първокачествената марка на коняка Bisquit и неговото силно наследство ние разширихме още повече нашето портфолио от висококачествени марки“, заяви в изявление изпълнителният директор на Campari Боб Кунзе-Консевиц.
С това придобиване шестият по големина производител на висококачествен алкохол в света се надява да увеличи потенциала си за разрастване в САЩ и Китай – два от пазарите, където продажбата на висококачествени алкохолни напитки бележи ръст.
Китай, където Campari в момента продава най-вече своята марка водка, наскоро намали митата върху редица хранителни стоки и питиета, включително върху коняка.
От базираната в Милано компания уточниха, че са купили марката Bisquit, нейните производствени помещения и оборудване, включително и отлежаваща продукция на стойност около 33 млн. евро.
Продажбата се очаква да бъде завършена през първото тримесечие на 2018 г.