fallback

Тереза Мей се готви за война с Джеръми Корбин в социалните мрежи

Британският премиер е наела отново дигиталния екип, който управлява успешната предизборна кампания на консерваторите през 2015 г.

14:47 | 22.04.17 г.

Премиерът на Великобритания Тереза Мей е наела отново екипа дигитални експерти, които управляваха успешната консерваторска предизборна кампания през 2015 г., съобщава Bloomberg.

Изглежда Мей се подготвя за война в социалните мрежи с лейбъристката партия на Джеръми Корбин, допълва информационната агенция.

Крейг Елдър и Том Едмъндс, които отговаряха за дигиталната стратегия и позиционирането в кампанията на торите през 2015 г., отново са в предизборния екип на консерваторите под ръководството на политическия стратег Линтън Кросби, съобщава запознат източник, пожелал анонимност.

Двамата похарчиха 1,2 млн. паунда (1,5 млн. долара) само за реклама във Facebook в годината преди изборите през 2015 г. срещу само 16 хил. паунда разходи за лейбъристите за същия период от време.

Инвестицията се отплати на консервативната партия. Тясно таргетираните реклами, изпращани до малки групи от хора, помогнаха на тогавашния лидер на партията Дейвид Камерън да си осигури парламентарно мнозинство.

Социалните медии Facebook и Twitter се възприемат като незаменима форма на директна комуникация между политиците и гласоподавателите. Социологическите проучвания показват, че Тереза Мей ще спечели предсрочния вот на 8 юни без особени усилия. Само че и лейбъристите се готвят за привличане на гласоподаватели през социалните мрежи.

Предвид, че няма кой знае колко време за подготовка на кампанията дигиталната комуникация се счита за още по-важна, отколкото беше на изборите през 2015 г. същевременно Тереза Мей има доста по-малко последователи във Facebook от Джеръми Корбин, а разликата в харесванията на страниците на консерваторите и лейбъристите е малка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:19 | 12.09.22 г.
fallback