fallback

Henkel отчете по-добра печалба от очакванията

Германската компания потвърди прогнозите си за фискалната 2016 г.

11:33 | 08.11.16 г.
Автор - снимка
Редактор

Henkel обяви печалба за третото тримесечие над оценките на анализаторите, като германският производител на праха за пране Persil отчете ръст на продажбите в трите си бизнес подразделения и потвърди прогнозите си за фискалната 2016 г., съобщава Bloomberg.

Печалбата преди лихвите и данъците е нараснала с 7,6% до 837 млн. евро, заяви базираната в Дюселдорф компания в изявление от вторник. Средната оценка на анализаторите, анкетирани от Bloomberg, бе за 829 млн. евро. Продажбите са нараснали с 3,4% до 4,7 млрд. евро.

„Очакваме пазарната среда да остане предизвикателна и несигурна като цяло през 2016 г.“, заяви главният изпълнителен директор Ханс Ван Бойлен. „Продължаваме да се фокусираме върху подкрепата на успешните ни брандове“.

Henkel, която е производител и на шампоаните с марката Schwarzkopf, се опитва да се наложи на изключително конкурентния американски пазар за перилни препарати, получавайки подкрепа от придобиването за 3,6 млрд. долара на Sun Products Corp. през май. Покупката, която бе осъществена малко, след като Ван Бойлен пое поста и ще бъде приключена през последното тримесечие, изправя Henkel като конкурент на Procter & Gamble Co. - пазарен лидер сред перилните препарати в САЩ.

Henkel потвърди годишните си цели за органичните продажби за ръст с между 2% и 4%, както и за коригирания марж на печалбата преди лихвите и данъците до над 16,5%.

Продажбите на подразделението за дома, включително перилните препарати, са нараснали с 4% за тримесечието. Приходите на бизнеса с продукти за разкрасяване са се увеличили с 2,6%, а на бизнеса с лепила – с 2,5%.

Акциите на Henkel са поскъпнали с 10% тази година до 113,85 евро, оценявайки компанията на 45,5 млрд. евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:58 | 12.09.22 г.
fallback