Фармацевтичната компания Allergan, която е обект на придобиване от гиганта Pfizer, отчете по-добри от очакваните приходи, подкрепена от силното представяне на сегмента ѝ с американски марки, включващ продукти като Botox и капките за очи Restasis, съобщава Ройтерс.
Allergan обяви, че приходите от американските ѝ марки са нараснали с 38% до около 2,5 млрд. долара през тримесечието, приключило на 31 декември, формирайки 58,7% от общите приходи.
Базираната в Дъблин компания отчита нетна загуба от 700,5 млн. долара, или 1,78 долара на акция, за тримесечието спрямо загуба от 732,9 млн. долара, или 3,34 долара на акция, за предишната година.
Финансовите резултати на компанията са засегнати от разходи, свързани с придобивания, съобщи Allergan.
Без единичните ефекти Allergan отчита печалба от 3,41 долара на акция, като анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, очакваха печалба от 3,34 долара на акция.
Приходите са се увеличили със 74% до 4,20 млрд. долара през тримесечието, което е с малко над средната прогноза за 4,19 млрд. долара.
Компанията представи и коригирана прогноза за приходите през 2016 г. за около 17 млрд. долара, което е малко под средните очаквания на анализаторите за 17,66 млрд. долара.